Vlucht naar Entebbe - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Irene - WaarBenJij.nu Vlucht naar Entebbe - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Irene - WaarBenJij.nu

Vlucht naar Entebbe

Blijf op de hoogte en volg Irene

08 Juli 2014 | Oeganda, Entebbe

Jeeej, mijn eerste echte reisverslag!
Gisteren avond om 23 uur aangekomen in het hotel (plaatselijke tijd, het is hier 1 uur later dan bij jullie).
De vlucht ging super. Het viel me alles mee om zo lang in het vliegtuig te zijn, namelijk 10 uur.
Na het halen van een visum werd ik opgehaald om naar het hotel te gaan. Dit was ongeveer een kwartier rijden. Eerst over een goede weg, daarna een zand weg waarbij we om de kuilen en hobbels heen moesten rijden.
Mijn hotel kamer is prima. Jammer dat ik meteen al wat ongedierte zag toen ik hier kwam.. maarja dat hoort er helaas bij. Toch wel een paar uur geslapen gelukkig. Nu wordt ik over 45 minuten opgehaald om (eindelijk) naar het weeshuis te gaan. Ik ben nu toch wel erg benieuwd. Tijdens de rit van drie uur zal ik ook meteen wat van het land zien.

Ook nog wel leuk, iedereen hier die hoort dat ik naar Jinja ga, is erg enthousiast, dus ik ben benieuwd! Het weer hier is in ieder geval al goed:)

Ik probeer jullie op de hoogt te houden, maar zo luxe als hier, met wifi, zal het niet meer vaak zijn.

  • 08 Juli 2014 - 12:59

    Patricia:

    Lieve Irene,
    Wat fijn om te lezen dat je een goede vlucht hebt gehad en veilig bent aangekomen.
    Spannend om naar het weeshuis te gaan, je zult dan echt gaan zien hoe het is.
    Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen die we hopelijk kunnen lezen in een nieuw verslag.
    Liefs Patries

  • 08 Juli 2014 - 17:06

    Ellen:

    Lieve irene, heerlijk om meteen wat van je te horen, het kljnkt goed, liefs, ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Deze zomer zal ik zeven weken verblijven in Oeganda. Hier ga ik vrijwilligers werk doen in een dagopvang voor gehandicapte kinderen en een weeshuis.

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 4178

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Mijn reis naar Oeganda

Landen bezocht: