Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Irene - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Irene - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 Juli 2014 | Nederland, Nederland

De reis komt nu heel snel dichterbij. Vandaag gehoord in welk hotel ik de eerste nacht zal verblijven en wie mij van het hotel naar het weeshuis zal brengen. Het hotel ziet er echt prima uit!

Afgelopen zondag heb ik afscheid genomen van mijn familie. Hierbij heb ik een heel mooie cadeau van mijn ouders gekregen. Een reisdagboekje, waarin er bij iedere dag iets leuks of persoonlijks staat. Ook heeft mijn familie hier al allemaal berichtjes in geschreven, ontzettend leuk. Hier zal ik waarschijnlijk nog veel aan gaan hebben in Oeganda.

Vandaag heb ik mijn eerste koffer ingepakt. Ik mag twee koffers mee nemen, waarvan ik er een gebruik voor spullen voor Home Sweet Home en de andere koffer voor mijn eigen spullen. De koffer voor Home Sweet Home zit al vol. Vandaag is er een naaimachine gebracht, zodat de kinderen kunnen leren naaien. Dit vult wel ongeveer een halve koffer.. De andere helft is gevuld met allerlei knutselspullen en andere activiteiten.

De komende dagen dus nog de laatste dingen voorbereiden, inpakken, afscheid nemen en dan stap ik maandag om 11.00 uur het vliegtuig in. Ik heb er zin in!

  • 03 Juli 2014 - 13:01

    Lisette:

    Lieve Irene,

    Wat leuk om te lezen! Super spannend allemaal, maar een hele mooie nieuwe uitdaging en ik denk ook zeker een prachtige ervaring die je voor de rest van je leven zal meenemen! Ik ga zeker al je berichtjes lezen, ik volg je in Oeganda!
    Tot zaterdag meis;)

    XXX Lisette

  • 03 Juli 2014 - 22:27

    Patricia:

    Lieve Irene,
    Ik vind het zo stoer van je dat je dit avontuur aangaat!!!
    Je zult veel mooie en bijzondere momenten en gebeurtenissen gaan meemaken. Ik wens je heel veel succes, plezier, geluk en kracht toe! :)
    Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen en ervaringen die jij over een aantal weken mee terug neemt naar huis.
    Liefs Patricia

  • 04 Juli 2014 - 07:55

    Ome Wim En Tante Caroline :

    Hoi Irene
    Het begin van je reis naar afrika komt steeds dichterbij.
    We zijn trots op je. En hopen dat je t reuze naar je zin hebt.
    We zullen je reisverslag volgen.
    En wensen je n fijne vlucht en een fijne werkvakantie.
    Weet dat we aan je denken. Een dikke kus en een grote knuffel.
    Heel veel liefs van ome Wim en tante Caroline xxxxxxxxxx

  • 04 Juli 2014 - 22:05

    Simone:

    Hoi Irene,
    Met het afscheid en afsluiten van je stage ben je weer dichterbij je avontuur in Oeganda!
    Heel veel plezier, geniet van deze mooie ervaring die je altijd bij zal blijven ;-)
    Ik kijk uit naar je verhalen en hoop ze daarna natuurlijk 'real-life' te mogen horen!
    Liefs,
    Simone

  • 05 Juli 2014 - 13:39

    Irene :

    Lieve Irene,

    We zijn al zo lang betrokken bij de voorbereidingen voor je reis en je hebt alles goed voorbereid.
    Nu is het eindelijk bijna zo ver.
    We vinden het super dat je dit op 21 jarige leeftijd al gaat doen en zijn in gedachten bij je.
    Geniet van deze ervaring en het mooie land, want voordat je het weet is het een herinnering.
    Hele fijne tijd en leer de kinderen van jouw ervaring, zoals jij vast weer van de kinderen kunt leren en ervaren.
    Liefs papa en mama

  • 06 Juli 2014 - 10:22

    Irene :

    Lieve Irene,

    Een hele fijne dag gewenst vandaag en een hele goede reis voor morgen.
    We hopen dat je dinsdag in de taxi al wat van het land kan zien.
    Leuk als je eindelijk iedereen in het echt kan zien.
    Liefs papa en mama


  • 07 Juli 2014 - 17:25

    Ellen :

    Hoi Lieve irene,
    Ik hoop dat je een relaxte vlucht hebt en een goede aankomst en natuurlijk een fantstische tijd. Ik denk dat je nu al aardig oip weg bent. Lieve groet, ellen

  • 10 Juli 2014 - 11:10

    Cees:

    Irene, we hebben met onze klas 3A vandaag lessen gevolgd over Uganda, over jouw werk en over de manier waarop we contact kunnen houden. De jongens en meisjes hebben al tekeningen gemaakt en verhalen geschreven. We blijven je volgen. Groetjes, 3A Kranenburg
    God bless.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

Deze zomer zal ik zeven weken verblijven in Oeganda. Hier ga ik vrijwilligers werk doen in een dagopvang voor gehandicapte kinderen en een weeshuis.

Actief sinds 07 Juni 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Mijn reis naar Oeganda

Landen bezocht: